Monday, November 9, 2009

:+:cHapter 128:+: =D

想通了

应该

=D

happy happy happy
was on the phone with daddy mommy ah boy and fatty ken just now
mommy said they had ginger chicken for dinner..daddy cooked de oh..
daddy seldom cook de lo..
so when he prepare us a dish..
the dish is super yummy de..
=D
miss ur cooking la daddy..
can't wait to go home to see you all again..


-Miss Thong Oi Yin-

C=

----------------------------------------------------------------------

一个人就好 - 刘力扬

街 挤满了欢笑
太不适合 眼泪凑热闹
快跑 快寻找 无人 的转角
不优雅时候 一个人 最好

爱 说退就退潮
我松开手 回忆却没放掉
未来 不来了 地球 继续绕
躲回温暖的梦 我一个人 就好

为什么 越相信谁能依靠
越换来 又一次灵魂寂寥
有没有永远 再不会让心绝望的解药

如果说 越踏出世界一脚
越不能 保留住天真微笑
那从今以后 我一个人过 就很好

心 很平静 地跳
只是寂寞 潜伏像海啸
突然某一秒 偷袭 我眼角
眼泪自己擦掉 我一个人很好

为什么 越相信谁能依靠
越换来 又一次灵魂寂寥
有没有永远 再不会让心绝望的解药

如果说 越踏出世界一脚
越不能 保留住天真微笑
那从今以后 我一个人过 就很好



No comments:

Post a Comment